© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 22

03 mei 2015

UNA 7 - Tivoli 3 (3-3)

In een vermakelijke wedstrijd tegen de kampioen hebben we een dikverdiend punt weten binnen te slepen. We begonnen in een fantasie opstelling en stonden zowaar met 12 man op het veld. Pasje stond het dichtst bij de dugout en ging gedwee even zitten. Mike begon centraal op het middenveld en Marc was laatste man met Beekie voor hem, Vinnie in de goal en Jorn ook nog in de spits samen met Gijs, dat waren wel de opvallendste verschuivingen. Dan nu de wedstrijd... Helaas kwamen we binnen 10 minuten op achterstand. Vinnie schatte een bal die vanaf de zijkant kwam, verkeerd in en zo belandde die bal pardoes voor de voeten van een Zeelsternaar. Daardoor is inmiddels Fred onze onbetwiste nul in de goal. We speelden toch wel goed en kregen aardig wat kansen. Fred bracht het evenwicht terug en schoot de bal onberispelijk in de hoek na een soort van slalom. Net voor rust werd Valentin diep gestuurd door Marc en hij lobde de bal mooi over de keeper in de lege goal. Na rust probeerde UNA ons wat meer vast te zetten. Ze creëerden echter weinig kansen en wij hadden een paar gevaarlijke uitvallen. Toch werd het weer gelijk, via een rommelige bal die rustig richting onze 2e paal rolde. Vinnie dook er nog goed naar toe maar was helaas te laat. Onze pijp was bijna leeg en 10 minuten voor tijd leek alles in duigen te vallen. Een afstandsschot werd door Tommy van richting veranderd en daardoor was Vinnie geklopt. Even daarvoor had ons nog met een katachtige boks gered. Toch kwam alles nog goed. Pasje onderschepte een aanval en gaf de bal direct diep. De verdediger zat er flink naast en daardoor kon Marc zo naar de keeper toe. Marc omzeilde een verdediger en schoot de bal zo in het kruis. Een mooie afsluiting van een goed seizoen en nu lekker barbecuen. . .